In the rain...

Igar var jag inte pa mitt allra basta humor innan middagen - detta berodde pa att alla Jans idiotiska belgiska vanner vagrade att aka taxi till restaurangen eftersom det var for dyrt (hade vi delat pa det hade det blivit $2 per person...). Nej istallet fick vi ga, 2.5 km i regnet... Var sa sur att jag tror att regndropparna traffade marken som ren attika. Val framme blev jag dock forsedd med ett glas champagne = livsandarna atervande snabbt! Resten av kvallen tillbringade jag med att prata med en 60-arig professor fran Danmark som verkligen var supertrevlig. Damp ned pa mitt lilla kollektiv vid 1-tiden, & mottes av en lapp med potentiella klattrarstallen! So, nu ska moi bara overtyga en av killarna pa konferensen att han visst kan hyra utrustningen, & att det inte ar en katastrof att han inte har sitt eget kitt med sig. Sjalv har moi visserligen slapat med alla prylar fran Toronto, men det ar ju jag det... :) Now, forsoka fixa tagbiljetter! Tjing!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0