Inspired by....

Efter att ha maratonpratat lite med fab Jo (som sippade rödvin) igår travade jag hem, lagade middag & korkade upp en flaska jag med. Sedan knatade jag upp på mitt rum & försökte ta itu lite med det kaos som Rob lämnat efter sig. Sure, vissa saker som han har lämnat kvar till mig är jag verkligen glad för (klättrarböcker & rep) medan andra saker...vad fick exempelvis honom att tro att jag ville ha väckarklockan från hell?! Satt på min matta, med benen rakt ut som en femåring, njöt av mitt vin & roade mig med att räkna pengar eftersom han donerat sin burk med växel åt mig. Kom upp i den enorma summan av $5.39 (US), $6.58 (Ca) & £1.98...kommer med all säkerhet aldrig mer att lida brist på 1 centare, typ under återstoden av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0