Life is so...

Ikvall har jag lart mig nagot som jag i & for sig redan visste, men det har inskarpts ytterligare - livet ar sa skort, & sa oerhort underbart... Nagot att forvalta, att ta pa allvar (men inte for mkt), att gora det basta man kan av det.

Vad som skakade om mig & fick mig att se detta klarare an vad jag gjort pa lange? Tank er ett halvt agg, ett litet smaknoligt agg, delat langsmed lansidan - sa kanns Jorg's hjarntumor... Jag har kant den under mina fingrar, jag har kant hur den kanns rent strukturmassigt - mina fingertoppar har foljt denns yttre konturer, vet var gransen gar mellan friskt & sjukt. Kant vad som ar ratt & vad som ar fel... & nu, jaaa...I guess that the only thing is to pray... Another thing to add to my list, my list of whishes... And as I know that the number one whish will not come true, I just hope that at least this will work out, that everything will come to the best in the end...

Kommentarer
Postat av: ma

Vad menar du med hjärntumör???

2008-05-04 @ 10:55:17
Postat av: Ida

En tumor... Sitter pa baksidan av huvudet. Anledningen till att jag vet detta ar att vi disskuterade det kanadensiska sjukforsakringssystemet & hann forklarade att det ar svarare att fa saker & ting gjort an vad det ges sken av. So, har jag kvar min forsakring som ni tecknat for mig? For han sa att det var superviktigt att behalla just den typen av forsakringar, eller forsoka teckna om dem sa att de galler med all sakerhet.

2008-05-04 @ 15:15:01
Postat av: Ma

Vi har inte ändrat något i försäkringarna.

2008-05-04 @ 18:29:40
Postat av: Ida

Skont att hora! Men hade ni kunnat var supergulliga & ringa upp dem & verkligen checka sa att allt fungerar fastan jag inte langre bor i sverige? Kram!

2008-05-04 @ 19:36:15
Postat av: ma

Ja, det måste vi göra så fort pappa är hemma igen. Det är han som håller i handlingarna = betalar.

2008-05-04 @ 20:00:33
Postat av: Ida

Oki, tack. Borde val inte vara nagot problem - men bast att kolla for sakerhetsskull sa att man inte rakar ut for en obehaglig chock!

2008-05-04 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0