Liten betraktelse...

Innan jag stressar ivag med mitt pick & pack - hur kan det komma sig att sa fort jag sitter i en vanlig personbil sa ar det ett straff att aka i baksatet, medan jag aldrig skulle fa for mig att gora annat nar jag aker taxi? For varje gang jag exempelvis ar hemma hos mina foraldrar utbryter galla diskussioner angaende om jag eller kara bror ska sitta fram - diskussioner som mer eller mindre ar pa dodligt allvar. Aker jag taxi daremot - no, no, baksatet alla ganger! Ar detta manne nagonslags mental kvarleva fran ett tidigare liv dar jag:

1) Sportade herrgard & egen chauffor
2) Var aterfallsforbrytare

Vem vet...

Kommentarer
Postat av: mgs

Fighterna är väl som värst när det gäller att få platsen bakom mamma när pa är med!

2008-05-10 @ 16:21:38
Postat av: Joel

jag tror på tvåan.. betydligt troligare..

2008-05-11 @ 05:23:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Mgs - Hihi! Sa sant, sa sant! Speciellt i den gamla bilen! Oh my! :)

Joel - Du tror det ja... Hm, ja jag dras ju iaf till poliser sa det kanske ligger nagot i det. :)

2008-05-11 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0