Neeej vad illa...

& vad hander sedan? Noll ork, sitter & googlar saker lite haglost - & slutar upp med att checka priset pa flygbiljetter fran Toronto till Glasgow... Nope, nu maste jag skaka mig sjalv ur detta! Sa forst yoga (battre sent an aldrig, & det har gatt typ 1 & en halv timme sedan jag at, inte optimalt men det funkar), sedan simtur i poolen & upp-piffning & efter det ska jag ta itu med bussproblemet. For in till stan maste jag, har checkat igenom min konferansvaska & insett att moi inte var helt hundra hemma nar jag packade den. Detta MASTE inhandlas:

1) Kort svart/marinbla kjol
2) Preppy klanning
3) Basic blus
4) Skor med inte alltfor hog klack, svarta & garna med ett trevligt litet spanne eller ngt...

Har dock en vag kansla av att det kommer att ga sadar, brukar vara sa nar man verkligen behover kopa nagot speciellt! :) Oh well, den som lever far se! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0