& nu...

sitter jag & dricker vin pa konferensen medan en helt underbar kille spelar irlandska folksanger & sjunger sa vackert att man bara vill grata.  Alskar Montreal sa har langt - sa mkt att det kanns frestande att ta sitt pick & pack & flytta hit for gott. I ovrigt - well, Martin talade om for mig att bade han & Jorg anser att min master var det vansinnigaste byrakratiskit som UofT nagonsin drivit  igenom, vilket kanns himla skont! Resten av eftermiddagen har jag & Jan travat runt down town - dagens basta (innan vinet), besok i den vackraste katolska lilla kyrka jag sett. Tande som vanligt ett ljus for morfar, & som vanligt fick jag ett helt underbart inre lugn efterrat. Nu, maste vara lite social! Puss darling Hons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0