Problem...

Jag ligger pa sangen & skriver, & just nu kanns allt...jag har val precis insett att jag kanske har lite mer att oroa mig for an enbart den dar sladden till min Mp3. This is the thing, det blev sent igar, sent & mkt alkohol. Vilket innebar att jag trillade i sang sa fort jag sminkat av mig, & imorse kande jag mig val inte direkt pa topp. So for forsta gangen sedan jag kom hit skippade jag min morgonyoga & at frukost pa direkten istallet. Denna kombo; mat, noll kvallsgympa & nada yoga har nu inducerat en krypande kansla av angest. Jag kanner mig som varldens svullo, insvept i en filt av obehag. Detta at jag till frukost:

1 portionsforpackning yoghurt med lite musli
1 pumpernickelmacka med prosciutto & pepparrotsgojs
1 glas farskpressad apelsinjuice
papaya

Inte direkt ostkrokar & cola - men det spelar liksom ingen roll. Jag kanner mig iaf som en zeppelinare. Fan vad daligt detta var da... Ska ta & fundera over detta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0