Puss fab!

Oki, misslyckades kapitalt med att inte tycka synd om mig i föregående inlägg - men du känner ju mig darling, I'm a drama queen and I neeeeed to complain in this very 'It's the end of the world' kind of way! :) Checkade även runt lite på din facebook sida för att hitta ett roligt kort av oss båda & tvingades konstatera att typ 6 års bekantskap resulterat i noll & nada bilder... So, jag snodde ditt profilkort igen (ändå jag som fotat det så jag anser att jag äger rättigheterna till det ;) ) & lägger upp det som en liten hyllning! & så får vi faktiskt se till att ta lite mer foton av oss själva i framtiden, inte bara fokusera på rödvinet! Anycase, hur det nu blir med allt - det kommer iaf att komma ett litet paket till dig. Det måste färdas rätt långt, men i sinnom tid dyker det nog upp i beautiful Lund! Kraam! 

image20

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh, du är bara för UNDERBAR!!! Har tjejkväll med Margaritas sedan blir det utgång =) Önskar att du var här!
Puss!!!

2008-05-14 @ 21:31:13
Postat av: Ida

MEN Jo! Sitter du & checkar in min blogg nar det finns tillgang till margaritas (a sugen!)?! Hoppas att du hade super, superkul vart ni nu an gick! Onskar att jag hade varit dar jag med! Kraam!

2008-05-15 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0