Secret garden...

I terrapisyfte har jag ägnat merparten av dagen åt att tokjobba i trädgården & ett är säkert - shit vilka framsteg jag gjort! Måste erkänna att jag är löjligt stolt över vad jag åstakommit så här långt! Dessutom har jag satt ett tema för den 'The Garden of Witches'! Nu kan man ju undra lite smått varför jag beslutat mig för detta, men det hela är mkt enkelt:

1) Jag vill ha en trädgård som inte ser för pysslig ut - hatar sterila, sönderklippta plättar med gräs
2) Om man kan gå ut i sin trädgård & plocka lite blad här & lite bär där & sedan koka te på det är jag helt & hållet positivt inställd!
3) Isolde & moi är båda lite excentriska & om jag en dag ska sluta upp som en nucka med Jo i ett kråkslott måste jag ha en 'special talent' - & jag tänker 'liten örtgumma' (fast en fab sådan, naturligtvis!)   

Kommentarer
Postat av: Jo

Hmm, vad blir min special talent då?

2008-05-20 @ 09:35:39
Postat av: Ida

Inte oroa sig nu, moi har redan kommit fram till vad jag tycker att du ska fokusera pa! Won't tell you know - i sinnom tid blir du varse! ;)

2008-05-20 @ 17:26:25
Postat av: Jo

Ojdå, det låter lite...oroväckande? :)

2008-05-20 @ 18:20:04
Postat av: Ida

Darling Jo! Om vi nu ska bo ihop sa:

1) Jag tanker inte hjarntvatta in dig pa nagot totalt vansinnigt, vill inte brannas pa bal under Halloween :)
2) Kommer att forespraka nagot som vi bada har nytta av!

So, nar dit paket anlander far du se vad jag hoppas pa! :)

2008-05-20 @ 18:47:45
Postat av: Jo

Nu blir jag jättenyfiken och vill att mitt paket ska komma omedelbums! =)

2008-05-21 @ 08:27:54
Postat av: Ida

Um, nu ar det val kanske sa att moi inte riiiktigt har lyckats fa ivag det annu... Vilket beror pa att jag har fixat alla saker utom en som jag inte kunnat fa tag pa - men idag hoppas jag att den ska finnas inne! & sa postar jag allt omedelbart imorgon! Kram!

2008-05-21 @ 18:09:33
Postat av: Jo

Ok, bra att veta =)

2008-05-21 @ 22:55:24
Postat av: Ida

Oki, jag postar det omedelbart pa fredag...for jag forsokte verkligen forma mig sjalv att fixa det idag under lunchen, men bara att knata ned till china town med Laura holl pa att knacka mig totalt (sa vansinnigt kallt har idag!). Byltar pa mig imorgon & ordnar det da! Puss!

2008-05-21 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0