Strange...

Sedan är det ju lite småmärkligt att moi typ förstrött travade mig igenom alla de fancy delarna (tropikdelen & antarktisdelen) bara för att helt & hållet uppslukas av den noramerikanska biotopen... Hepp, oade mig lite pliktskyldigt över ibisarna & pingvinerna men det jag verkligen gick igång på var uttrarna (älskar uttrar med samma intensitet som röda ekorrar), piggsvinet (men hur söt är den inte?!) & drabbades av akut fiskebehov i akvariedelen. Stod med näsan tryckt mot glaset & toklängtade hem till stugan, båten & mitt haspelspö - även om lax & stör inte direkt är det som man får på kroken där... :)

     
(Klicka så blir bilderna stora - om jag nu har lyckats göra rätt)

Kommentarer
Postat av: Jo

Hade inte en aning om att piggsvin kunde klättra i träd =O Festligt =) Själv har jag tagit sommarens första dopp i Dalbystenbrott idag =) Cyklade dit tom = Go me!
Puss!

2008-05-11 @ 22:48:08
Postat av: Ida

Fick en smarre chock jag med, kanns som om sma knubbiga djur som vaggar nar de gar ska vara markbundna!

Brr! Kallt! Moi pep paniskt nar jag tvingades bada i den californiska golfen... :) So, really - GO YOU!

2008-05-11 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0