The way I do it...

Nick, den svenska killen som jag traffat har i Montreal har dessvarre back packat vidare, darav middag med mig sjalv ikvall. A andra sidan tycker jag att det ar ratt skont - jag vet att vissa far panik av det & vagrar att ata ute pa egen hand, men jag gillar det faktiskt. Just Nick forklarade for mig att den biten var det varsta med att resa runt ensam, & att han i princip duckade allt utom McDonalds eftersom han finner det sa pinsamt att ata middag utan att ha nagon annan med sig...

Moi gillar uteserveringar bast, sa at man kan sitta i stora solglasogon, dricka lite vin i kvallssolen & bladdra i glossiga magasin medan man betraktar alla runt omkring sig. Ikvall var det dock lite for kallt for min smak, sa jag satt inomhus istallet, sippade pa vitt vin (tyvarr, men kunde inte riktigt motivera rodvin till forell) & laste om Nord Atlanten. & det kandes faktiskt ratt fab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0