Where to go, and when?

Jag har tråkigt - vilket resulterar att jag som så många gånger för googlar flygresor. Senast jag gjorde det var det rätt fun, idag var det inte lika kul - allt var snordyrt! Funderar nu på att investera i en liten gummiflotte så att jag kan paddla mig runt i världen. Det är ju nämligen inte bara det att jag VILL ut & resa, det är ju också det att jag har lovat att komma & hälsa på en massa människor... Just nu slits jag mellan (en rad olika ställen i) Sverige, Munchen, Skottland & Indien + lite diverse klättarutopier. & det är då det känns så himla bra att jag har min tjänst här - min tjänst som för tillfället kräver att jag befinner mig här mer eller mindre arbetandes! So, nada beslut behöver fattas just nu - vilket passar mig fint! Beslutsfattande är ju som bekant inte min favoritsysselsättning... :)

image409(Mexico!)
So, att ha en handledare som skeppar iväg en till solen så där lite spontant är ju inte så himla dumt trots allt! :) Nu, gymmet & trampmaskinen - tjing!

Kommentarer
Postat av: mgs

men fan, här i lycksele har det börjat snöa igen...

2008-05-14 @ 16:09:47
Postat av: Ida

Ooooh, gud vad deprimerande...

2008-05-14 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0