A little step...

Moi lider av svår julrelaterad ångest i nuläget, eller rättare sagt - jag vill vara i Sverige just nu & titta på alla adventsljusstakar... So, för att pigga upp mig lite köpte jag på mig årets första julpynt imorse. Älskar julstjärnor, främst på grund av att:

1) De är jul! Ingen jul utan julstjärnor, & eftersom jag älskar julen så älskar jag också blomman!
2) De dör automatiskt när julen är över, det är bara något de gör av sig själva (om det nu inte råkar befinna sig i min mammas vård, då blir de lika gamla som papegojor), ie jag behöver inte känna dåligt samvete över att jag misskött dem
3) Enda blomman som Totte inte äter, vilket är lite av ett mirakel eftersom han är känd som katten som till & med knaprar på kaktusar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fint med julen. Vi har nog fått ihop det mesta på önskelistan. Ses på lördagen.

2008-11-27 @ 21:59:31
Postat av: Ida

Whii! Grötris?! Säg att ni har med er grötris! Jag är så himla sugen på risgrynsgröt! & falukorv, men det kan ni nog inte ta med er så den känslan förtränger vi... Kram!

2008-11-27 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0