Dagens OH MY GOD!

Moi drar sig in på receptionen för att hämta ett paket från Amazon ur mitt postfack. Stöter ihop med Lynn vår sekreterare som numera älskar mig efter det att hon fick reda på att jag varit tjock en gång i tiden.

Lynn - Hi Ida! How's the visa proceeding? Are you married yet?
Riaz (receptionist) - Married?! Oh my GOD, you're married?!
Sylvana (löneansvarig) - YOU'RE MARRIED! Oh that's wonderful!
Georges (fransk labbtekniker) - I hope it lasts...
Ampy (allt i allo) - Pictures! Are there pictures?!

Tystnad...

& så startar man dagen om man heter Ida & omedvetet medverkar i Days of Our Lives. Lite lätt antiklimax där när jag förklarade att jag inte gift mig pga hotande deportation, yet...

Kommentarer
Postat av: Maja

Men Ida! Inte visste jag att du gått och gift dig. :P Hihi!

2008-11-05 @ 21:44:43
Postat av: Ida

Nej inte jag heller, det kom som en chock för oss alla. :)

2008-11-06 @ 00:35:04
Postat av: Maja

Jag har fått jobb :D:D

2008-11-06 @ 10:41:50
Postat av: ingrid

WIII! verkar bli Kanada i vår for min del också. Montreal i tre månader, lite kyligt kanske men andå, najs. fingers crossed att allt pappersarbete går ihop sig! Anyways, ett par helger ihop borde vi kunna ordna eller? kram i

2008-11-06 @ 16:02:12
Postat av: Ida

Maja - Grattis! Jag är så glad för din skull!



Ingrid - Jippi! Gud vad roligt! & Montreal är helt fantastiskt fint! Vet du när du kommer hit? Måste skratta lite också för att det blev på detta sättet - Toronto/Montreal, inte Australien/Nya Zeeland! :) Kram

2008-11-06 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0