Snälla tomten...

För två veckor sedan fick jag ett första mail från farmor som behandlade ämnet jul. För att vara mer exakt, en förfrågan om julklapps önskemål. Moi önskar mest att jag hade varit 8 år igen så att jag hade kunnat sätta mig ned med en penna & ett glas oboy & ringa in mina önskemål i Brios julkatalog. Eftersom detta dock inte är fallet så önskar jag mig istället en bok som jag verkligen hade velat ha.

Handbook of Holocene palaeoecology and palaeohydrology

Låter kanske inte jättekul, men försök att tänka på att jag pysslat med detta i x antal år nu - jag vill alltså på riktigt ha denna boken jättemkt. So, nu vet ni familjen. Den finns på Amazon & är röd & rätt ful.  

Kommentarer
Postat av: ma

Tomten lyssnar och spejar - var så säker.

2008-11-09 @ 19:01:59
Postat av: Ida

Whi, gillar tomten! Övrigt så önskar jag mig bara en ny armbandsklocka, en fin med svart läderarmband som jag kan ha hela livet. Hm, fast det kanske är lite svårt att köpa för er. Ni då, har ni några speciella önskemål?

2008-11-09 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0