Another woman at the podium...

Har förövrigt kikat igenom mitt inspelade tal & slogs av en hel rad olika saker. Bland annat, & det här vill jag att alla ska ta till sig, hur smooth det gick! För medan jag stod där framme tappade jag tråden ett par gånger, så där så att mitt huvud bara 'Mayday, mayday', vilket min mun omformulerade till 'eeeh' & 'hmmm'. Only thing, det är inte med på inspelningen. Mina små panikattacker existerade i princip bara i mitt huvud, ur publikens perspektiv verkar det (om det ens syns) bara som jag gör små konstpauser för att förstärka mitt budskap! Känns med andra ord enormt lugnande! Två saker som jag dock måste försöka undvika i framtiden:


1) Låta mina känslor stå skrivna över mitt ansikte (jag har noll poker face), fick en idiotisk fråga & hela min kropp utstrålar verkligen till 100% 'Oh my god you're an idiot!'

2) Jag får aldrig mer säga 'Well yes, it might be the end to human kind' & sedan skratta pärlande, detta råkade moi kanske göra typ två gånger...


Kommentarer
Postat av: Jo

Det låter ju väldigt lovande =) Och sedan måste jag ju säga att det är ju kul med just den frasen ('Well yes, it might be the end to human kind') =)

2008-10-04 @ 23:37:59
Postat av: Ida

Jag måste ju visa det hela för dig när du kommer hit! För det är vad jag gör, jag konstaterar att mänskligheten kan dö ut & sedan följer jag upp det med att kasta lite med håret, skratta & flörta lite med allt & inget... ;)

2008-10-04 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0