Krax...

Min hals har inte uppträtt normalt sedan imorse, fruktar att konceptet förkylning ligger & lurar. But, eftersom jag faktiskt inte har tid att vara sjuk just nu försöker jag ignorera detta enligt mitt gamla vanliga koncept 'Håll dig sysselsatt, sjuk kan du vara på loven!'. Således sippar jag just nu i mig min femtiofjärde kopp te (vanilj & hasselnöt) med massor av socker samtidigt som jag rättar mina elevers labbar. Sedan blir det klättra med Jaime & Rob & efter det blir det middag. Lutar dock åt att det blir Duff's Wings, moi hurrar inte direkt. Kycklingvingar kan mkt väl vara en av de saker som jag tycker absolut sämst om på denna jord. Oh well, i värsta fall beställer jag in en massa selleri & morötter & dippar bort hungerkänslorna tills jag kommer hem & kan äta mat & inte suga på friterat, såsindränkt, ben.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0