First Aid

Hepp Jepp, tillbaka i Toronto igen! Numera med ett certifikat som visar att moi är kapabel till första hjälpen - ie jag får utföra det här i Kanada. Helgens behållning var dock inte så mkt kursen i sig (har svårt för människor som är tröga & dessvärre var många av kursdeltagarna ungefär lika smarta som en förpackning med bakpulver) utan lördagens övernattning hos Pauls mamma som bor ca 30 min från var jag tog kursen. Hade en oerhört mysig hemmakväll! Vi plockade vindruvor ute i trädgården, lagade middag ihop & pratade non stop med var sin katt snurrandes runt i våra knän tills dess att jag i princip somnade sittandes i soffan (klev upp klockan 6 den morgonen för att hinna till kursen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0