Major misstag...

Knatade glatt ned till UofT:s bokhandel för att köpa på mig lite nya pärmar & block. Vilket visade sig vara ett helt hopplöst företag, ca 99% av alla nya studenter för i år befann sig nämligen där, febrilt upptagna med att lasta på sig så mkt prylar som de bara kunde bära. Tog en sväng bort till den andra ingången för att checka om de missat kassan som finns där men gav upp när jag kom till slutsatsen att ca 1% av kinas befolkning också befann sig i affären. So, gav upp & travade istället upp till AC (UofT's Athletic centre) & skrev in mig på deras nybörjarkurs i balett... Moi har någon slags vag förhoppning om att det kommer att gå super & att jag kommer att visa mig vara en oslipad diamant, en talang som bara väntats på att upptäckas... Sanningen är väl att jag kommer att vara rätt hopplös, but - jag tror att det kommer att bli kul & ibland är faktiskt det huvudsaken!  

Kommentarer
Postat av: MissKalila

Men alltså, du är helt otrolig! Att du bara vågar...

2008-09-10 @ 09:08:32
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Ida

Man lever bara en gång, så varför inte testa?!

2008-09-10 @ 20:17:37
Postat av: MissKalila

Ja än en gång, det har du verkligen rätt i. bara jag som är en fegis.

2008-09-11 @ 10:59:58
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu ska man ju inte test allt bara pågrund av att man bara lever en gång, men hey en 10 veckors kurs i balett kan ju inte medföra så värst mkt smärta... Eller, hm... Lite pinsamt kan det kanske bli, men det får jag bjuda på i så fall!

2008-09-11 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0