My greek weekend...

Oki, hela helgen gick ju inte i grekiska tecken men inledningen var rätt blå & vit färgad. Plockades upp av Vik (uppfostrad enligt strikt grekisk anda) & inledde med ett besök på hennes favoritrestaurant - Collosos. Där vi åt supergrekisk mat, mkt gott, mkt trevligt, mkt ihjälskrämd Ida när servitören satte eld på Viks getost precis bredvid mitt högra öra (är hysteriskt lättskrämd när det sker oväntade saker). Följde sedan upp med att titta på 'Mitt stora feta grekiska bröllop' hemma hos Vik & Scot. Oerhört underhållande mkt pga av Viks kommentarer...

'Ten bridesmaides! That is a little over kill, I only had six...'

'Sigh, we also had to do the goat thing'

Kommentarer
Postat av: Jo

Hmm, måste nog ta mig en titt på den =)

2008-09-22 @ 18:44:40
Postat av: Ida

Den är rolig, fast lite överdriven. Fortfarande så lobbar jag ju stenhårt för p.s. I love you om du inte sett den ännu. Jag älskar den filmen! Kram!

2008-09-22 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0