And go morning to you too...

Dagens höjdpunkt för mig är i regel frukosten, finns inte ord för att beskriva hur mkt jag tycker om att äta frukost. Av någon anledning tycker jag att allt är så oändligt mkt godare just på morgonen - det är så illa att jag ibland går & lägger mig & ser fram emot att få vakna upp till youghurt med färska bär, rostmackor & massa te. Så var det igårkväll & följaktligen skuttade jag glatt nedför trappen cirkus 2 sekunder efter att jag först slagit upp mina blå. & så fram med skål, i med blåbär, på med två olika typer av youghurt, toppa med raisin bran & extra mandlar. Kika ned i skålen & konstatera att det ser lite fattigt ut på russinfronten, fram med flingpaketet för att rota fram ett extra eller två & inse att det finns myror i paketet. Jäkla skit säger jag om det. Ute snöar det & blåser isvindar & den enda sketna platsen som det tydligen behagar vara vår på ska vara i mitt flingpaket! Myrorna fick ta smällen av denna orättvisa, döden önskar jag dem alla. Återstoden av mina Raisinbran åkte i sopan men jag åt upp min färdigpreppade portion i ren protest mot orättvisan i det hela. SUnkigt kanske, men kände faktiskt att jag inte orkade bry mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0