Att flytta utan kartonger...

Eftersom jag har så lite prylar bestämde jag mig för att flytta utan kartonger denna gången. För jag har verkligen inte lust på att köpa något så trist som papper ihoptrixat till en fyrkantig liten box. Hitintills har det fungerat prima, har fortfarande ett par väskor som jag kan fylla med diverse plock. MEN. Nu har jag insett att vissa saker liksom inte går att packa i resväskor. Jag har exempelvis ingen som helst lust att blanda ned knäckebröd, potpuri i skålar, havregryn & rökelse i min fina Oilily väska. Så nu känner jag mig lite ställd på bar backe. Två kartonger hade fixat allt, men jag har ingen som helst koll på var jag kan få tag på dessa två lådor... Mycket frustrerande. Alternativet är att knöla ned allt jox i kassar - men det brukar inte vara så populärt hos de som ska hjälpa en att flytta & jag råkar gilla Paul så jag hade gärna sett att han tyckt om & respekterat mig även i fortsättningen. Hm... får ta ett ryck in till institutionen & se om jag kan stjäla en kartong någonstanns.  

Kommentarer
Postat av: sQ

Be om på närmsta supermarket??

2009-05-01 @ 19:59:16
Postat av: Ida

Bra förslag! Men avdelningens isotoplabb blev räddningen!

2009-05-01 @ 20:32:34
Postat av: sQ

Aa, bra att det är ordnat, verkade som att saker höll på att bli onödigt komplicerade =)

2009-05-01 @ 20:56:37
Postat av: Ida

Men du känner ju mig Sussie! komplicerat är mitt mellan namn. :)

2009-05-01 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0