Inte helt enligt planerna...

Oki, jag kom iväg till gymmet & klättrade med Lorna - men efter det blev inte dagen helt som den var tänkt. Planen var att jag skulle ta tunnelbanan till Jane, närmsta tunnelbanestoppet, för att bli upphämtad av Paul. Men så dog hans huvudcerver... So, moi knatade istället bort till huset för att möta honom där. Efter att ha suttit & väntat i cirkus tio minuter gick jag bort till Juan & Isabel för att be om nyckeln. Slutade med att jag blev itrugad lunch, rispudding, min första espress någonsin, madeira, portvin, vin & något underligt alkoholhaltigt jox importerat från påsköarna. Så när Paul dök upp något timme senare var jag happy, happy, & ville inte alls måla - utan bara lära mig fler portugisiska ord. Blev alltså inget måla av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0