Kanske klipulver?

Paul har kläckt idéen klipulver... Måste ju erkänna att jag gillar den skarpt. Julia använder mkt stickade saker så min tanke är att lägga ut hennes koftor på hennes säng & sedan liksom arbeta in pulvret i materialet. Ett annat uppslag är att arbeta in det i fibrerna på alla hennes handdukar. Eller helt enkelt köra en kombo - preppa en tröja men alla hennes handdukar förutom den hon använder för tillfället... Känner att det hade kunnat vara milt frustrerande & det är ju det jag vill uppnå! Oh... ett annat alternativ som jag precis kom på! Jag kan köpa kattmynta & gnida in under innersulan på alla hennes skor - Nitwit & Troll är ju inte de som är bagna. Förhoppningvis resulterar det i att Nitwit ecstaskissar på dem!

 

I mean - Nitwit är ju bara ett annat sätt att stava vandrande förödelse så jag tycker att hon kan take one for the team!

 

 


Kommentarer
Postat av: ma

Så synd att hon och Troll inte kan ge igen genom "kattfasoner". Det gillade hon minnsann inte!

2009-04-16 @ 12:34:52
Postat av: Ida

Så länge det finns liv finns det hopp! Hade tyckt at det varit enormt underhållande om Nitwit lyckats kissa i hennes säng ännu en gång!

2009-04-16 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0