Ledsen...

Har haft en sån otroligt trevlig dag med klättring, Beauty Club, trädgårdspåt, Baccardi drinkar & spontan sushi middag med Paul. & så precis innan jag ska gå & lägga mig skypar jag med honom & vi lyckas missförstå varandra på ungefär varje plan som bara går. Idiotiska dumma skrivna medium som gör att saker & ting kan låta så hårda fastän man inte menar det! Han är på väg hit nu, jag gråter & tröstar mig med grapefrukt juice.

 

Vill egentligen inte skriva dessa rader, vill ju att allt ska vara bra mellan oss... Vi älskar ju varandra. Skriver nog mest bara för att jag vill säga, var rädd om den du älskar, det är så lätt att det blir fel helt i onödan. Kram till er alla...


Kommentarer
Postat av: ma

Kramar i massor!

2009-04-07 @ 08:23:55
Postat av: Ida

Tack! Tusen kramar tillbaka!

2009-04-07 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0