Let's see what happens...

Hela natten igenom har jag drömt om hur Julia kommer att tackla min lite lätt kritska lista. I drömmarna har hon skrivit listor tillbaka, skrikit åt mig & lagt krokben för mig i trappen samt "gett igen" genom att sprida ut vissa saker som bör stanna hemliga. So, nu sitter jag här i soffan, pillrar i mig min frukost, & huvudet bara snurrar - jag är nästan helt hundra på att någon form av urladdning kommer att ske. Får se vilken magnitud den blir av... Paul har förklarat att jag bör vara försiktig, tyskar har ju en tendens att ta död på sånt de inte gillar. Jag tänker mer att det kommer att bli en catfight utan dess like - måste hålla huvudet kallt så att jag kan förhålla mig helt kylig!

Kommentarer
Postat av: sQ

Haha... måste ha utførliga rapporter om eventuell reaktion. Men jag førstår inte varfør Isolde inte hivar ut henne???

2009-04-28 @ 14:55:41
Postat av: Ida

Hon lider av syndromet "för snäll"...

2009-04-28 @ 15:24:15
Postat av: sQ

Men nånstans har hon væl en græns, och den måste væl ændå snart vara nådd?? Tur att man inte lider av det syndromet iaf...

2009-04-28 @ 15:29:27
Postat av: Ida

Jo, den är nådd - men så kommer någon liten eftergift & då känner hon att hon borde försöka lite till... Suck, ibland blir jag arg på mig själv för att jag också är för snäll, men under mina kvarstående dagar här i huset tänker jag bannne mig INTE vara trevlig för fem öre mot Julia!

2009-04-28 @ 15:32:47
Postat av: sQ

Hm, det var ju den dær listan med elakheter, den har lite glømts bort från vår sida... Små kutt i skosnøren var på listan, gømma nycklar, att gøra æckliga saker med hennes cigaretter var också ett stort tema, samt fræmmande underklæder på rummet(tror Jo var inne på det också). Ska førsøka komma ihåg att ta nytt varv med detta...

2009-04-28 @ 16:17:46
Postat av: Ida

Tack tack!

2009-04-28 @ 16:43:30
Postat av: Jo

Bara tre dagar kvar!

2009-04-28 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0