Lunch in Soho...

Nja, inte riktigt då - ska knata ned till Soho St för lunch hos min nya kompis Ebba. Ska bli lite småspännande eftersom det är första gången jag träffar henne sedan hon fick sin lilla dotter Alice. Får se hur bra jag är på det, min erfarenhet av yttepytte bebisar är nämligen relativt begränsad. Sist jag höll i en enmånaders liten pryttel var när kära bror var i den åldern... Sedan hade jag ju i & för sig möjligheten att upprepa detta för några år sedan, men den ungen såg ut som en kokt kyckling & moi avvek relativt omgående. Gillar ju Ebba så jag hoppas lite lätt att lilla Alice har hunnit lägga på sig lite så att hon inte ser så där senig ut...

Kommentarer
Postat av: Paul

Hope you had a great lunch! :-)

2009-04-08 @ 21:35:01
Postat av: Ida

Well thank you, I did! :)

2009-04-09 @ 04:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0