Men bara dö!

Herre gud. Jag är så arg på Julia att jag bara skakar - försöker läsa min artikel, men mina händer bara darrar & hela jag känns som en fiolsträng. Hela morgonen har hon bara smällt i dörrar, levt om som om hon vore den enda människan på jorden & när hon sedan bestämde sig för att äta frukost på trappen med dörren öppen när jag sitter i vardagsrummet, 2 meter bort, & det är sex grader ute blev jag bara skitgrinig. Visst, det är väl ingen större sak så där, det inser väl jag med, men det är ett himla bra bevis på hur sjukt irriterad jag har varit på henne i en halv evighet nu. Ni vet, minsta lilla så tappar man det... Så jag stack ut huvudet & förklarade att jag tänkte stänga dörren eftersom det blev kallt i huset & sedan drog jag igen den så hårt att jag tror att smällen hördes bort till Montreal. Dessvärre hjälpte det inte alls, jag är fortfarande bara råförbannad på henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0