Sådär...

Nja, gårdagen var väl sådär kul. Uppstyltat & stelt kändes det mest. Sure, maten var god & fakultetsklubben är galet fin - men vad hjälper det när man mest bara känner sig uttråkad. En sju-jäkla besvikelse bjöd också kvällen på. Är nämligen så att the ROM inte kommer att hålla i palkursen som jag är TA på nästa år, vilket innebär att en annan lösning måste hittas. & igår fick jag veta att institutionsstyrelsen har haft uppe som förfrågan att moi skulle hålla i hela kursen. Alltså, för att förtydliga. Högsta styrelsen på avdelningen ville att jag skulle hålla i en hel kurs på egen hand. MEN... Jörg sa nej. Argh! Visst, jag förstår honom - han vill ju att jag ska fokusera på min forskning & inte bli distraherad av för mkt undervisning, men shit så roligt det hade varit att sätta ihop en kurs helt själv & vara ansvarig för den! Suck... får väl vänta i ett par år då... 

Kommentarer
Postat av: ma

Du är uppskattad, vilket är motiverande för dig och himla roligt för oss här hemma . Samtidigt kan det ligga något i Jörgs tankar om att få dig färdig snarast möjligast.

Ps: Var inte Sir Henry på festen?

2009-04-05 @ 11:58:15
Postat av: Ida

Mummel, mummel...jaja, det kanske det gör...



Jepp, Henry var där & han var en av de få som gjorde kvällen underhållande. Vi pratade klättring & Rob. Dvs, två saker som vi älskar & ogillar. I respektive ordning...



Kram!

2009-04-05 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0