Will always make me happy!

Tjing! Efter att ha ägnat cirkus en timme värdefull forskningstid åt att google datorväskor (jo men det är ju lite jobb-betonat, behöver ju en väska så att jag inte bangar min Mac i golvet & förlorar all data) har jag nu skickat efter en beställning. So, nu kommer en röd Oilily väska att dimpa ned i Lse om några dagar! Sedan får jag ju inte se den förrän i slutet på juli... men, men, nu ska vi inte vara sånna! Moi är glad som en lärka! Oilily väskor har en otrolig förmåga att få mig på gott humör, så detta kommer att hålla mig glad & solig under resten av min PhD! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du skrev att den kommer hit och skall vänta på dig här, annars hade jag skickat den till dig. En riktig gott-humör grej!

2009-04-01 @ 21:31:32
Postat av: Ida

Eller hur! Som en liten karamell! Blir ju fortfarande glad av att se min weekend bag från Oilily så att dra runt på min Mac kommer att bli bra mkt roligare i framtiden! Kram!

2009-04-01 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0