Födelsedagarna 2009 - 4 augusti

Magnus födelsedag inleddes med skattjakt uppe i Älvsbyn... 

 

Eftersom skattjakten signerades moi var Magnus stundtals inte speciellt road. Roligast hade jag åt hans försök att hitta en av ledtrådarna i en liten ek som står på farmors gård, snacka om att vara blind för det uppenbara! :) Anyway, efter femtioelva muttrande & men Idaaah så hittade han tillslut sin belöning & då var allt plötsligt prima ballerina igen. So, stinna på choklad & hallontårta pressade vi in oss i våra bilar & körde ut till stugan för att införa en ny tradition...

 

The EXPLORER 200 race! Tävlande årgång 2009.

      

Magnus vann hela tävlingen & belönades med en flaska bubbel. Sedan drog han upp en gädda & kvällen avrundades med sagda flaska samt traditionsenligt yatzy. På den fronten presterade jag lite bättre - nästa år ska jag banne mig se till att årbladen är ORDENTLIGT fastskruvade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0