Så otroligt trött...

Var som en zombie hela dagen igår, inte alls roligt att ha så mkt jetlag. Beklagade mig för Paul, eftersom det inte brukar vara så jobbigt att åka åt detta hållet, & han påpekade att jag ju faktiskt rest ganska mkt under två dagar i rad. Summerade ihop det hela i huvudet & insåg att tisdagens resa på 12 timmar & onsdagens på 17 faktiskt kan vara en rätt vettig förklaring till varför det känns som om mitt huvud är fyllt av deg. Lyckades i alla fall tvätta två maskiner tvätt innan jag var helt utmattad & bara apatiskt satt & stirrade i soffan. När Paul såg hur oerhört trött jag var, samt hur nära det var att jag skulle somna fastän klockan bara var 7, så packade han in mig i bilen & körde till IKEA. Genidrag! Moi piggnade till avsevärt & travade glatt runt hela stället i ett relativt kontaktbart skick. Packade in oss, en stor spegel samt en förvaringskista till sovrummet i bilen & körde till en pub & åt middag. Lite souvlaki & grekisk sallad senare kom vi hem vid 10-tiden & moi kraschade omgående i soffan där Paul lät mig ligga i en timme innan han baxade mig uppför trappen. So, fredagsunderhållningen i familjen Chvostek/Jansson blir att leka vuxenlego & pillra ihop vår fina nya kista!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0