Fint uppvaknande...

Somnade som vanligt i soffan igår (följetång, Paul får alltid väcka mig innan han går & lägger sig för att se till att jag kommer i säng) men till tonerna av julmusik. Sista klara minnet jag har är hur jag mumlar något om att det hade varit helt fantastiskt att vakna till julmusik istället för mobil-larmet.

 

7.15 imorse... Feliz Navidad drar igång på radion - tätt följd av Last Christmas I gave you my heart & underbara All I want for Christmas is yoooooou! Fina, fina, Paul hade kopplat in delar av vår samling av julsånger till alarmet på min radio - en funktion som jag aldrig använt hitintills men som är en favorit från & med denna morgonen.

 

Sedan blev det frukost med tända adventsljus & vintervit utsikt - första snön för året kom nämligen i natt! Barnslig lycka här i huset med andra ord... :)


Kommentarer
Postat av: mgs

Ojojoj, Feliz Navidad, det är kärlek sålänge du inte är hemma och tvingar upp en 6 på morgonen.



Btw, Check This shit out:

http://www.youtube.com/watch?v=k2yfbatU8eg&feature=related



(Det bästa är i videon är vid 2:36 men kolla hela.)

2009-12-10 @ 02:51:58
Postat av: Jo

Wow! Det var imponerande. De tjejerna har muskler =)

2009-12-10 @ 11:23:00
Postat av: Ida

Satan i gatan! Är ju inte riktigt där ännu... :)

2009-12-10 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0