Nästan där - redan!

Woho! Detta går ju jättebra! Jag har packat alla mina kläder samt endel av Pauls också (han var tvungen att åka ut på jobbkris). Värmen är tillbaka, alla kläder är tvättade, all disk diskad, nästan all mat som kan bli dålig har redan kastats ut. Jag har städat hela huset - bara köket kvar att moppa, & alla blommor har vattnats. Dessutom har alla presenter slagits in & packats ned!
Vad är kvar då? Hm... Ja golvet ska ju svabbas, sedan måste jag klara av en jobbgrej men det tar max 30 min, håret ska tvättas & lite maskara på. Sedan kan jag packa alla skönhetspryttlar, mina morgontofflor & lite hårsnoddar så är jag fix & färdig för att åka ut mor Pearson. & limon kommer inte förrän 19.30 - herre gud, så här mycket tid har jag nog aldrig haft på mig förrut! Passet är packat också så jag behöver inte panika med det fem minuter innan avfärd. :)
Alla underbara där hemma - att få komma hem denna julen känns så stort! Befinner mig i en liten lyckobubbla! Snart bär det iväg! Tusen kramar så länge!

Kommentarer
Postat av: mgs

okej...Antingen är det där ingen gran...eller så är det den fulaste granen jag sett.



HAPPY ALMOST CHRISTMAS, dear! Say hello to Paul and give him great swedish hugs!

2009-12-18 @ 11:55:23
Postat av: Maja

Åh, va det va roligt att träffa dig! Även om jag blev så chockad att jag knappt visste var jag skulle ta vägen. :P



God jul!

2009-12-23 @ 08:30:42
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0