Our little Norwegian spruce...

Traditionsenligt blev det att vi åkte iväg till en liten tysk julgransodling, argumenterade i oändlighet om vilken gran som EGENTLIGEN var finast - bara för att tillslut alla samfällt hitta en gran som bara var vår. Det blev en liten Norwegian Spruce detta året. Känner mig lite kinkig för att det inte fanns ett svenskt alternativ. Men men, man kan inte få allt.

 

Precis som förra året var det min & Milans uppgift att bära granen till bilen. Väl inlastad & hemkörd firade vi vår fina gran men varm äppelcider & lite rom. Dessutom passade Paul & jag på att gömma lite julklappar runtom i Isobel & Milans hus - något måste de ju få öppna från oss den 25e!


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Fint! Hälsa så gott till dem båda från oss! Du kan satsa på en plånbok åt pappa. Kram

2009-12-13 @ 19:15:42
Postat av: Ida

Det ska jag göra - de hälsade så mycket till er alla igår. Oki, jag ska se om jag kan hitta någon lämplig. Kraam!

2009-12-13 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0