Dagens inpulsköp...

Jag antar att man räknas som helt, fullt, & totalt vuxen när man inpulsköper inte bara en utan två mattor... Det var åtminstonde så det kändes när jag drog mitt kort vid kassan tidigare idag.

Lite: Jaha, nu kan jag ju inte blir mer förståndig...

& mkt: Herregud var det verkligen fyra år sedan jag dess jag förkunnade 'Jag måste ha ett par rosa sandaletter NU' efter att jag brutit upp med mitt ex.

Det är med andra ord med lite blandade känslor jag tittar på mina nya mattor. En dos tacksamhet för att jag de facto utvecklats framåt & en dos '& så ska vi skaffa SAAB - iiik jag genomgår en metamorfos mot att bli till ma & pa!' :)

Kommentarer
Postat av: ma

Iiiiiik!

2009-02-18 @ 19:17:20
Postat av: Ida

Skratt!

2009-02-18 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0