Kitties, babies and Vodka!

Förutom att spana på hus pressade jag in en massa annat i helgen också. Bland annat hade jag en play-date med världens maffigaste birmahane kring lunchtid i lördags! Archie, som jag träffade i somras på Ironchef tävlingen, & jag är ungefär bäst i världen på att leka med varandra & vi hade galet roligt tillsammans. Trappkurragömma är ett sorgligt underskattat tidsfördiv... Sedan bar det upp till Newmarket för en vodka-tävling. Moi, med min absolut vodka smaksatt med farmors polkagrisar, kammade hem en hedersvärd tredjeplats. Fast bäst var ändå:


Äta lönnsirap på snö


Skratta åt att baby Astra blev så glad varje gång hon fick se mig att hon bara log från öra till öra


Sedan var det också ganska roligt att vara dommare i kategorin shots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0