Lilla farmor...

Åååh! Farmor är världens gulligaste! Fick precis ett mail från henne där hon skrev att hon kommer att sätta in pengar på mitt konto så att vi kan köpa en säng eller ett matbord till det nya huset! Det söta är att hon, som är född 1928, verkar helt kolugn över det här med att vi ska flytta ihop. Man hade ju kunnat tänka sig att hon skulle blir lite brydd över det här 'flytta ihop utom äktenskapet' prylen, men inte farmor inte - nope hon hejjar glatt på hemifrån lilla Älvbyn. Så pass att hon nu stickar tumvantar åt Paul. Vet väl inte riktigt om han kommer att bli så där alldeles till sig över just själva konceptet, men det är så rart av henne tycker jag ändå. Lite 'Hej & välkommen till familjen'. Sedan är det ju lite extra skoj i & med att jag vet att farmor sätter in pengarna så att vi kan köpa NYTT. Att köpa begagnat är nämligen inte farmors stil, då kan man få vägglöss & fläcktyfus... :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, va jag fick en saknad efter min gulliga farmor... suck.



Men du. Vad är det din mamma jobbar med?

2009-02-25 @ 09:01:11
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon är den enda jag har kvar av mina far & morföräldrar & jag har alltid lite konstant dåligt samvete för att jag flyttat typ till andra sidan jorden när hon är så pass gammal som hon är... Anyway, älskar farmor så mkt, hon är världens goaste!

2009-02-25 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0