Lite vila...

Är ute på vischan & vilar upp mig ett par dagar. Behöver det efter allt rättande. So, denna dagen har ägnats åt att plocka upp en trave färg-kataloger på Home Depot samt att slita mitt hår i frustration över hur mkt jag förlorat i teknik när det kommer till att spela piano. Lyckades ta mig igenom hela Fur Elise, men Månskenssonaten lät lite som om någon tränat en apa till att hammra lite planlöst. Första sidan gick väl halvdant men sedan gick det snabbt utför... Efter argt skri nummer 52 beslutade jag mig för att call it the day. Tanken är ju att få lite lugn & ro under dessa dagar & då känns det ju lite lätt onödigt att hetsa upp sig alldeles. So, sedan dess har jag bara druckit en massa te & gosat med katter - inte speciellt krävande men ytterst trevligt tidsfördriv!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0