Man SKA vara färdig efter nio!

Var ju ute & blev ompysslad av pojkvännens föräldrar i helgen, mkt trevligt. Fast jag måste ju erkänna att jag:

1) Är oerhört tacksam för att de tycker så mkt om mig
2) Måste öva på att inte vara fullt så impulsiv
3) Måste försöka att inte upprepa diskussioner som kan jämnställas med den vi hade över frukosten i måndags... 
 
Moi - I miss him! I wish he could have been here this weekend too!
Hans mamma - I know sweetie, I miss him too. In fact the only time I have not done so during this entire time, and just wanted to get rid of him, was when I was pregnant with him. That last tenth month was tuff.
Moi - What? You were pregnant for 10 months?
Hon - Yes, he was one month late...
Moi - But that's insane! That's just one month short of a horse!

Kommentarer
Postat av: Jo

Oj, jäklarns! 10 månader??? Hoppas verkligen att man slipper det (om den dagen kommer), fy! Tur att han blev så bra som han blev då, annars hade det varit jobbigt. Tänk dig 10 månader o sedan en jobbig unge, usch... =D

Puss!

2009-02-20 @ 00:27:17
Postat av: Ida

Jag vet, det är helt hysteriskt! Idag sätter de tydligen igång en bara ett par veckor efter att man gått över tiden, var ju lite annat på flowerpower 70-talet... :)



Fast jag håller med dig till 100%, fy så hemskt om man släpat runt i tio månader & sedan bara fått en liten pest som tack för besväret... :)

2009-02-20 @ 00:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0