Men NEEEJ!

Hulk! Här har jag pushat & peppat & blinkat med ögonfransar & förklarat att han skulle vinna familjens gillande permanent & på adoptionsnivå om vi bara skulle bestämma oss för en Saab & precis när jag lyckats med mitt mål & han förklarat att 'Oki, vi köper en!' så går GM & lägger ned det hela!

YL!
Skri!
& förbannelse!

Vad är det för rättvisa i det? Förslaget är nu att vi ska köpa en Honda. Honda. H står för hysteriskt trist & onda för hur det känns i mitt hjärta bara av att tänka på det. Honda. Bara ordet får mig att vilja cykla för resten av livet. Fan vad jag ogillar Murphy idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte det heller att Saab, och med det, våra "Gammskabben" och "Skithuset" snart är historia. Det hade varit roligt för dig att ha något "så svenskt" där borta. Vi spekulerade på jobbet idag att bilpriserna kommer att sjukna på marknaden. Hoppas att ni kan köpa en bil på bra pris.

2009-02-19 @ 20:17:31
Postat av: Ida

Det är vad jag hoppas på också för då kanske, kanske, vi köper en i alla fall. Håll tummarna!



Fast fy vad trist det känns!

2009-02-19 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0