Nytt offer...

Ah, idag skall Lorna (som jag lärt känna på the ROM) följa med mig till TCA för sin allra första klättrarlektion. Jepp, ännu en geolog som börjar klättra! Nästan så att jag börjar undra om man verkligen borde få kalla sig för geolog om man inte gör det... ;) The thing about Lorna är att hon kommer från Irland. Eftersom min engelska accent i grunden kommer från just sagda ö undrar jag nu lite småpaniskt vad detta kommer att innebära. Moi, som redan i nuläget har en accent som kan konfundera vem som helst & som dessutom har en ytterst märklig förmåga att undermedvetet snappa upp andras accenter på nolltid, kommer med största sannolikhet att återgå till mitt ursprung med buller & bång. Wonderful...  

Kommentarer
Postat av: Jo

Another one bites the dust =)

2009-02-06 @ 22:50:11
Postat av: Ida

Yes! Enda vägen att gå ju! :)



Puss!

2009-02-06 @ 23:27:03
Postat av: Maja

Nu finns nåååågra bilder upplagda. ;)

2009-02-08 @ 00:33:11
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Yeeey!

2009-02-08 @ 20:03:23
Postat av: sQ

hehe næstan inte...

Men just nu ær det viktigaste att telis sæsongen ær igång! Stor lycka och enorm træningsværk i låren... =)

2009-02-09 @ 15:29:31
Postat av: Ida

Mitt ultimata bevis är Jo, ett & ett halvt år på geologen... ändå klarade hon sig inte undan!



Nästa år ska jag också skaffa längdskidor & börja åka. Ser fram emot det jättemkt! Kram!

2009-02-09 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0