Ord som passar in...

I julklapp detta året fick jag en liten almanacka från bror, på framsidan står det tryckt 'I love you sis' & när jag alldeles nyss slog upp dagens datum kunde jag inte annat än att hajja till lite...

What we remember from childhood we remember forever - permanent ghosts, stamped, imprinted, eternally seen.

Med andra ord, jag ska inte mecka med det här med skräckfilmer. Jag kommer aldrig att fixa dem & det finns ingen poäng i att plåga mig igenom fler. Punkt. So, oki, jag har därmed utestängt mig från en hel populärkulturell genre, men vad gör väl det om det innebär att jag kan sova fridfullt om natten? 

Kommentarer
Postat av: Jo

Precis min åsikt =)

2009-02-24 @ 11:38:05
Postat av: Ida

Jättebra! Ska vi skaffa det där huset tillsammans när vi blir gamla är det nämligen jätteviktigt att vi inte tittar på skräckfilm, skulle mkt väl kunna bli min död genom hjärtinfarkt. :)

2009-02-24 @ 16:27:38
Postat av: ma

Ja, en bra ide. Det finns betydligt värre fobier och som inte går att undvika utan att det stör ens vardagsliv.

2009-02-24 @ 20:34:51
Postat av: Ida

Japp, så som GÄDDOR! :)

2009-02-25 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0