Recept på att känna sig dum...

Igår efter supertrevlig sushimiddag sprang jag in på min lilla kvartersbutik för att kitta upp mig på livets nödtorft: yoghurt, blåbär, avokado, minimorötter & toapapper. & det är när jag sträcker mig allt vad jag kan upp på tå för att nå det sistnämnda som det händer. Moi ställer till med ett sånt där riktigt varubergsras. Ni vet som knattarna lyckas med när de handlar med Kalle. Fast i mitt fall var det inte konserver utan toapappersförpackningar. Efter att jag överlevt, samt grävt mig ur lavinen & återställt kaoset så gott det nu gick, konstaterade jag för mig själv att det finns få saker som får en att känna sig så dum som en toapapperslavin. Speciellt om en tre fyra paket lyckas träffa en mitt på pannan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det var toapappersrullar och inte konserverburkar eller - fä och fasa - glasburkar.

2009-02-19 @ 20:24:14
Postat av: Ida

Sant, ett par konservburkar rakt i pannan hade ju varit lite smärtsamt... :)

2009-02-19 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0