So much bread!

Igår hade vi bakmaraton här - kändes som ett lämpligt sätt att fira Family Day. Moi rörde ihop en mjuk pepparkaka men mestadels resulterade baket i enorma mängder bröd. Arton limpor bland annat... So, sedan dess har det blivit rätt mkt mackor. Lyckades komma undan frukosten med att äta en skiva men det var enbart för att jag knölade i mig så mkt hemlagad granola först. So, nu ska moi rulta ut i vårsolen - har varit så enormt stillasittande de senaste dagarna att det bara spritter i kroppen just nu.

Dock, en bra sak med att sitta stilla... har varit relativt fast förankrad vi pianopallen & igår lyckades jag arbeta mig igenom hela månskenssonaten. Inte bra, men ändå rätt ok med tanke på att jag inte spelat på åtta år.

Kommentarer
Postat av: ma

KUL!

2009-02-18 @ 19:15:06
Postat av: Ida

Men en sak som suger, mina fingrar är så stela nu för tiden pga av cirkulationsproblem att jag är rädd att det inte spelar någon roll hur mkt jag över, det kommer aldrig riktigt att komma tillbaka det där flytet...

2009-02-18 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0