Suck...

Nu ska jag knata hem, i vad jag inbillar mig är vårsol (grymt trött på vintern detta året), dricka lite te & sedan är det dags att ta ett djupt andetag & tvinga mig till att göra det jag tycker allra sämst om i hela världen. Tvätta... Bara avskyr att tvätta på tvättomat med varenda por i hela min kropp. Det finns inget fördelaktigt med det över huvud taget. Försöker dock trösta mig med tanken på att för varje gång jag fixar tvätten här så är det en gång mindre fram tills dess att jag flyttar. Pepp, pepp! Ska plocka upp lite glossiga tidningar på vägen hem också för att göra det hela lite roligare. Ytterligare en sak jag kan pyssla med under tiden jag väntar på tvätten - plugga portugisiska. Har nämligen återupptagit det projektet eftersom det nu finns en alldeles ypperlig anledning! Igår lärde jag mig att räkna till 50, så långt tog jag mig aldrig under 6 års spanskastudier...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har också vinter så det står härliga till. Det är snart likt i en alpby, runt huset, med en "snöränna" till lillstugan och fågelmatstället.

Jag fick ett mail från I W idag. Vad glad jag blev - riktigt varm om hjärtat. Kram på dig!

2009-02-09 @ 19:28:12
Postat av: Ida

Fick ett mail från farmor som sa att hon också fått ett mail från I W, även hon var glad som en lärka! Massa kramar!

2009-02-09 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0