Butter...

Nej det ser inte bättre ut än att dagens shopping blir inställd. Det har snöat non stop i gud vet hur många timmar nu & att ta sig ens 50 meter är lite av en utmaning i nuläget. Suck. Som sagt, min postdoc får ju gärna förläggas till sydligare breddgrader... För att tänka lite mindre på istiden som råder utanför har jag precis pratat bort en 30 min med min inställda shopping-date om sommaren. Har kommit underfund med att det hela kommer att bli lite av ett pussel. Kanadensare med riktiga jobb har ytterst lite semester, så här gäller att maxa med att pricka in långhelger & minimera transit-tid. Vilket är lite av ett problem om man vill flänga över hela Sverige & halva Europa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0