Dagens i-lands problem...

Oki... sedan jag kom hit till Canada har jag alltid hållit utkik efter produkter from Badger. Så när jag här om dagen hittade ett sortiment i den obskyraste av små butik var moi lycklig som på julafton. I alla fall ett litet tag, för sedan tvingades jag inse att de inte hade någon av de handkrämer som jag vill ha & behöver eftersom mina händer kan sammanfattas med ordet fnöske. Anyway, lip balm hade de & eftersom jag är i högsta grad beroende av den produkten tog det väl inte så värst många nanosekunder innan det befann sig i min hand & påväg mot kassan. Om det är bra? Jepp, det är ett av de bättre cerat jag använt i mitt liv. Om jag älskar det? Ja, för dess kvalité. Om jag kikade efter ordentligt vad det egentligen var för smak? Neeej, inte jättenoga kanske. Mitt lilla badger stick består nämligen av Cocoa Butter, men med en pigg smak av rostat kaffe... Moi hatar kaffe. Intensivt.  


So, taktiken är: andas in, smeta på & se för allt i världen till att inte få smörjan in i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0