Defiance

Sedan gick vi på bio, tittade på Daniel Craig & drack en massa iste. Filmen var dock inget jag kan rekommendera. I fall att jag ska sitta igenom 2 timmar & 20 min av juderensning, mobbscener, skjutna hästar & allmänt armod så vill jag ju känna för personerna. Det misslyckades dock denna filmen med totalt. 2 timmar & 20 min senare satt Ida fortfarande & bara 'BILLY ELLIOT FÅR INTE DÖ!'. Liten förklaring, yngsta brodern i filmen spelades av samma skådesspelare som var Billy Elliot, en film som jag bara älskar. & här var han nu igen, Jamie Bell, & han var den enda jag verkligen kände för. Fast inte som den kämpande yngste brodern, utan som Billy Elliot. Då har inte filmen lyckats så där alldeles särskilt för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det balettkillen?

2009-01-25 @ 20:26:47
Postat av: Anonym

Jepp, alldeles underbara lilla Billy Elliot som trotsar sin pappa & dansar för att han bara måste!

2009-01-26 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0