Just want to be in bed...

Iousch. Inte på topp idag. Fast var ännu sämre igår, bara frös & mådde illa. Var så dålig att han som alltid får mig att le fick åka iväg & hämta min tvätt från tvättstället för att jag var för svag för att ta mig upp ur sängen. Sedan bäddade han ned mig ordentligt & så sov jag non stop från 18.00 till klockan åtta i morse. Känns mkt bättre idag, i jämförelse, men jag känner mig fortfarande rätt skakig. Allra helst hade jag bara legat i sängen hela dagen men eftersom plikten kallar sitter jag nu här på kontoret. Undervisning för förstårs-studenter står på schemat fram till klockan nio... Vi får ju hoppas att jag står pall så pass länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dig, kram ma.

2009-01-19 @ 21:22:50
Postat av: Ida

Jag klarar mig, & skulle jag känna mig alldeles förskräckligt dålig så kommer han & hämtar mig så ni behöver inte oroa er. Kram!

2009-01-19 @ 21:35:21
Postat av: Jo

Usch! Jag har ju haft influensan o vet att det inte är en dans på rosor... eller jo, om nån glömt att ta bort taggarna... Blev förkyld ovanpå influensan också... Så jag har haft fantastiska 2 veckor =)

Krya på dig!

Puss!

2009-01-19 @ 21:48:01
Postat av: Ida

Irk! Influensa & förkylning, inte roligt! Bra iaf att du börjar bli lite piggare. Känner mig lite bättre nu så här mot kvällen men jag hade bra gärna velat tillbringa dagen under täcket...



Puss!

2009-01-20 @ 03:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0